Over Medicaat.

Alle leveringen geschieden door de erkende apotheek. De apotheek verzorgt voor u de logistieke afhandeling en factureert en incasseert het totaalbedrag.

Kosten

Uw aanvraag wordt altijd beoordeeld door een gekwalificeerde arts. Als de arts uw verzoek afwijst zijn daar geen kosten aan verbonden. Heeft u al betaald? Dan wordt het volledige bedrag direct aan u terug gestort. Wij brengen geen verborgen kosten in rekening. Het eindbedrag op de bevestiging komt overeen met het totale bedrag dat u daadwerkelijk bij ons afrekent. In dit bedrag zijn alle kosten opgenomen: medicijnkosten, apothekerskosten, consultkosten, verzendkosten etc.

Levering

Als uw aanvraag positief beoordeeld wordt door de arts, zal uw bestelling binnen 1 tot 2 dagen op het door u opgegeven adres in discrete verpakking worden afgeleverd. Wij werken met UPS en TNT Express. Bent u niet thuis op het moment dat de chauffeur bij u aanbelt? Dan kunt u uw bestelling afhalen op een UPS Service Point of TNT Post locatie bij u in de buurt. Het adres vindt u op de notificatie die de chauffeur bij u in de bus doet.

Helaas mogen wij uw bestelling niet in de bus doen zonder ontvangstbevestiging. U bestelt receptmedicijnen. Dit betekent dat een handtekening voor ontvangst wettelijk verplicht is. Uw pakje mag ook door een huisgenoot in ontvangst worden genomen. Haalt u uw bestelling liever af? Dat kan. Wij sturen uw pakje dan rechtstreeks naar een UPS Service Point bij u in de buurt. Een overzicht van alle Service Points vindt u op de website van UPS. U kunt de locatie van uw keuze invullen bij ‘ opmerkingen’ in het bestelformulier.

Apotheek

HR Healthcare Ltd
Unit 18, Britannia Way
Bolton, Lancashire BL2 2HH
England

Reg.Nummer: 1104545

MHRA Company number: C42389

Heeft u vragen of opmerkingen? Wij horen graag van u! Indien u deze via onderstaand formulier aan ons stuurt, dan proberen wij uw bericht binnen 3 uur te beantwoorden.

3 + 6 =