Over ons

Antwoorden op wie we zijn en wat we doen

Altijd bereikbaar voor vragen en ondersteuning

Over Medicaat

Alle leveringen geschieden door de erkende apotheek. De apotheek verzorgt voor u de logistieke afhandeling en factureert en incasseert het totaalbedrag.

Kosten

Uw aanvraag wordt altijd beoordeeld door een gekwalificeerde arts. Als de arts uw verzoek afwijst zijn daar geen kosten aan verbonden. Heeft u al betaald? Dan wordt het volledige bedrag direct aan u terug gestort. Wij brengen geen verborgen kosten in rekening. Het eindbedrag op de bevestiging komt overeen met het totale bedrag dat u daadwerkelijk bij ons afrekent. In dit bedrag zijn alle kosten opgenomen: medicijnkosten, apothekerskosten, consultkosten, verzendkosten etc.

Levering

Uw bestelling wordt geleverd door een koerier van AMP.

U ontvangt een email van de AMP groep waarin u zelf de dag van levering kunt bepalen. U kunt dan ook het afleveradres nog wijzigen. Op de dag voor levering krijgt u nog een email, waarin u een tijdsblok van 2 uur kunt aangeven waarbinnen uw bestelling geleverd moet worden.

U bestelt receptmedicijnen. Dit betekent dat een handtekening voor ontvangst wettelijk verplicht is. Uw pakje mag ook door een huisgenoot in ontvangst worden genomen, maar zorgt u ervoor dat een legitimatiebewijs van de geadresseerde getoond kan worden. Dit is een wettelijke verplichting.

Heeft u vragen of opmerkingen? Wij horen graag van u! Indien u deze via onderstaand formulier aan ons stuurt, dan proberen wij uw bericht binnen 3 uur te beantwoorden.

Apotheek

Prime Pharmacy BV

Pannenberg 12 D
5951 DM Belfeld

Kamer van Koophandel: 81205864

AGB-code: 02080793

BIG-registratienummer: 09055257517

Contactformulier