Over ons
Antwoorden op wie we zijn en wat we doen
Altijd bereikbaar voor vragen en ondersteuning
Over Medicaat
Alle leveringen geschieden door de erkende apotheek. De apotheek verzorgt voor u de logistieke afhandeling en factureert en incasseert het totaalbedrag.
Kosten
Uw aanvraag wordt altijd beoordeeld door een gekwalificeerde arts. Als de arts uw verzoek afwijst zijn daar geen kosten aan verbonden. Heeft u al betaald? Dan wordt het volledige bedrag direct aan u terug gestort. Wij brengen geen verborgen kosten in rekening. Het eindbedrag op de bevestiging komt overeen met het totale bedrag dat u daadwerkelijk bij ons afrekent. In dit bedrag zijn alle kosten opgenomen: medicijnkosten, apothekerskosten, consultkosten, verzendkosten etc.
Levering
Uw bestelling wordt geleverd door een koerier van AMP.
U ontvangt een email van de AMP groep waarin u zelf de dag van levering kunt bepalen. U kunt dan ook het afleveradres nog wijzigen. Op de dag voor levering krijgt u nog een email, waarin u een tijdsblok van 2 uur kunt aangeven waarbinnen uw bestelling geleverd moet worden.
U bestelt receptmedicijnen. Dit betekent dat een handtekening voor ontvangst wettelijk verplicht is. Uw pakje mag ook door een huisgenoot in ontvangst worden genomen, maar zorgt u ervoor dat een legitimatiebewijs van de geadresseerde getoond kan worden. Dit is een wettelijke verplichting.
Heeft u vragen of opmerkingen? Wij horen graag van u! Indien u deze via onderstaand formulier aan ons stuurt, dan proberen wij uw bericht binnen 3 uur te beantwoorden.
Apotheek
Prime Pharmacy BV
Pannenberg 12 D
5951 DM Belfeld
Kamer van Koophandel: 81205864
AGB-code: 02080793
BIG-registratienummer: 09055257517